Bitwa w Lidlu tym razem o lody. Zobaczcie, co się działo w sklepach [FILMY]

Katarzyna Zimna
Katarzyna Zimna
W poniedziałek (26 kwietnia) rano do sprzedaży w sklepach sieci Lidl trafiły lody firmy Koral sygnowane i promowane przez popularnych youtubuerów z Ekipy Friza. Dawno nie było takich emocji na zakupach. Zobaczcie nagrania poniżej.

Ekipa Friza to bardzo popularna wśród dzieci i młodzieży grupa youtuberów, która niedawno rozpoczęła współpracę z firmą Koral. Efekt? Lody Ekipy wyprzedają się na pniu, a papierki po lodach osiągają na aukcjach internetowych ceny sięgające kilkuset złotych.
Co niezwykłego jest w tych lodach? To sorbety w dwóch smakach: cytrynowym lub truskawkowym ze strzelającym cukrem, tyle że sygnowane przez uwielbianych youtuberów.

W ubiegłym tygodniu do sprzedaży wprowadziła je Biedronka (rozeszły się jak świeże bułeczki), a dziś (26 kwietnia) Lidl. Kolejki przed sklepami ustawiały się jeszcze przed otwarciem, potem, w dziale mrożonek rozgrała się bitwa.

Na filmach, które trafiły do internetu widać nie tylko dzieci i młodzież walczących o lody Ekipy, ale także wiele osób starszych, zapewne rodziców, którzy chcieli je zdobyć dla swoich pociech.

Zobaczcie nagrania:

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie